woensdag 30 maart 2011

Timorstraat 61, Heemstede binnen drie maanden verkocht!

In december 2010 werd ik gevraagd om de woning te stylen en van meubels te voorzien. Vervolgens heb ik de woningfotografie verzorgd voor Funda.nl. Met een plaatselijke makelaar hebben we afgesproken dat ik de bezichtigingen op me zou nemen.

De opdrachtgever hoefde hierdoor minder makelaarscourtage te betalen. Slechts zes bezichtigingen waren nodig om het huis te verkopen. Het rondleiden van potentiƫle kopers vond ik erg leuk en leerzaam om te doen. Het was niet de meest gunstige tijd, de woning kwam recent voor de kerst in de verkoop en vaak is in januari ook een rustige tijd.

In februari had de makelaar een actie kopers kosten = vrij-op-naam en hierdoor kreeg de woning weer meer aandacht. De meeste mensen willen graag een kant-en-klaar huis. Ze hebben geen zin in klussen naast hun drukke bestaan.

De koper is heel blij met de woning en gaat in april de woning betrekken.

Ineke Groenendijk
Bekijk de presentatie van verkoopstyliste Ineke Groenendijk op Verkoopstyling-online.nl of bezoek de website op www.igverkoopstyling.nl 

1

2

3

4

6

7